Mícháme, balíme, posíláme – jen teď o trochu pomaleji než obvykle. Balíčky odcházejí se zhruba týdenním zpožděním. Děkujeme, že máte srdce (a nervy) na správném místě.

Podmínky garance vrácení peněz

1. Jak garance funguje?

• Platí pouze pro první objednávku.

• Lze uplatnit do 14 dní od doručení.

• Vrácení peněz se vztahuje na cenu produktu, nikoliv dopravu.

• Garance platí jednou na osobu, adresu a platební metodu.

• V případě objednání balíčku s více příchutěmi vás poprosíme o zaslání zbylých příchutí zpět na naši adresu.

2. Jak požádat o vrácení peněz?

1️⃣ Kontaktujte nás na info@fermato.cz a uveďte číslo objednávky.

2️⃣ Napište nám, proč vám produkt nevyhovoval (pomáhá nám to zlepšit kvalitu).

3️⃣ Po ověření údajů vám vrátíme peníze do 7 pracovních dnů (v případě zasílání produktů zpět na naši adresu peníze vrátíme do 7 pracovních dnů od jejich doručení).

3. Omezení garance

• Platí pouze pro nákupy na Fermato.cz - prosíme tedy o doložení faktury.

• Není možné garanci využít opakovaně s různými e-maily nebo účty.

• Pokud zjistíme pokus o zneužití garance, vyhrazujeme si právo vrácení peněz odmítnout.

4. Kontakt

Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám na info@fermato.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz